FITNESS

Fitness to nie tylko sport, to nie tylko różnego rodzaju ćwiczenia. Fitness to styl życia, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród kobiet. Świadomość dbania o własną sylwetkę i zdrowie wzrasta z roku na rok. Dlatego stale rośnie zainteresowanie zajęciami, które wpływają jednocześnie na poprawę sylwetki, kondycji fizycznej, a nawet redukują stres i napięcie emocjonalne. Nic tak nie mobilizuje i nie daje tyle radości, jak ćwiczenia w grupie, przy akompaniamencie energicznej muzyki.

Przedstawiamy zajęcia, które organizowane są w Centrum Rehabilitacji&Spa w Pisarzowicach:

GIMNASTYKA PROFILAKTYCZNO- LECZNICZA

Zajęcia łączące cechy rehabilitacji i fitness, ukierunkowane nie tylko na prewencję schorzeń narządu ruchu, ale także na leczenie już istniejących dolegliwości kręgosłupa i stawów. Ponadto wpływają na funkcjonowanie układu krążenia i układu oddechowego, a także na stabilność równowagi wegetatywnej i zwiększenie immunologicznych reakcji obronnych. Stosowane systematycznie potrafią utrzymać w dobrej kondycji fizycznej każdego, nawet osoby które na co dzień nie uprawiają sportu.

ZUMBA

Niezwykle energetyczna fuzja tańca i fitnessu. Kapitalna forma ćwiczeń oparta na nieskomplikowanych krokach przy dźwiękach motywującej muzyki. Naprzemienne wolniejsze i szybsze kroki wpływają korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej, a elementy zaczerpnięte z aerobiku poprawiają rzeźbę i sylwetkę ciała.

TBC (Total Body Condition)

To zajęcia mające na celu wyrzeźbienie całego ciała. Poprawiają również kondycję jak i koordynację ruchową. Trening TBC łączy ze sobą ćwiczenia wzmacniające jak i aerobowe. Podczas zajęć wykorzystywane są piłki, ciężarki, taśmy elastyczne oraz step.

BPU (brzuch, pośladki, uda)

Gimnastyka wzmacniająca i wyszczuplająca, zajęcia skierowane na spalanie tkanki tłuszczowej zalegającej na biodrach, udach, pośladkach i brzuchu oraz wzmocnienie mięśni.

POWER FITNESS

Po prostu „spalanie tłuszczu”. Jest to zestaw prostych, ale umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomagają spalać zbędną tkankę tłuszczową. Ćwiczenie oparte są o nieskomplikowane układy choreograficzne, które dodatkowo sporą dawkę rozrywki.

POWER TABATA

To interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje pracę mięśni całego ciała. Charakteryzuje się dużą intensywnością, a dzięki temu jest idealnym sposobem na spalenie tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności oraz wytrzymałości organizmu. Tabata to wysiłek trwający 20 sekund z 10 sekundowym czasem odpoczynku pomiędzy powtórzeniami. W ciągu 20 sekund pracy wykonujemy tyle powtórzeń, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej.

TRENING INTERWAŁOWY

Należy do grupy treningów cardio. Dlaczego powinniśmy skusić się właśnie na ten trening? Po pierwsze skutecznie pomaga spalić nadmiar tkanki tłuszczowej. Po drugie jest w krótkim czasie treningowym, bez użycia sprzętów poprawimy wydolność organizmu. Polega on na wykonaniu wysiłku o zmiennej intensywności w określonych ramach czasowych.

TANIEC TOWARZYSKI DLA DZIECI

To nauka tańca towarzyskiego dla dzieci od 7 roku życia. Zajęcia obejmują naukę tańców standardowych takich jak: walc angielski, walc wiedeński, tango, quickstep oraz tańców latynoamerykańskich: samba, cha cha, jive. Dzieci poznają nie tylko technikę poszczególnych tańców, ale także rozwiną sprawność fizyczną i poprawią sylwetkę.

 

CENNIK ZAJĘĆ REKREACYJNYCH – ważny od 01.09.2014

Nazwa  karnetu Ilość wejść Czas trwania zajęć  Ważność karnetu Cena   karnetu  Wejście jednorazowe
4 1 h miesiąc 60 zł
 FITNESS 8 100 zł  20 zł
15 120 zł
SZKOŁA TAŃCA DLA DZIECI 4 1h miesiąc 70 zł 25 zł
FITNESS W CIĄŻY I PO PORODZIE 45min miesiąc 100 zł

dla SUPER MAM 65 zł

15 zł

dla SUPER MAM 10 zł

 GIMNASTYKA PORANNA                        8                 1h                    miesiąc                     50zł                        5 zł
GIMNASTYKA PROFILAKTYCZNO LECZNICZA  4 1 h miesiąc 50 zł 15 zł
 8 90 zł
Karnet na ZUMBĘ (mama+dziecko) 4                     90 zł

 

GRAFIK ZAJĘĆ – obowiązujący od 05.09.2016 r. / Zajęcia fitness w okresie wakacyjnym są wstrzymane./

Godziny Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
9:00-10:00 GIMNASTYKA PORANNA GIMNASTYKA PORANNA GIMNASTYKA PORANNA GIMNASTYKA PORANNA GIMNASTYKA PORANNA
17.30-18.30 zmiana godziny zapraszamy na 17:30 GIMNASTYKA PROFILAKTYCZNO-LECZNICZA (Basia)
18.00-19.00 GIMNASTYKA PROFILAKTYCZNO-LECZNICZA (Basia) ZUMBA  (Sylwia)
19.00-20.00 BRAZYLIJSKIE POŚLADKI (Jola) POWER TABATA (Dorota) PILATES 50min   (Sylwia)
20.00-21.00 TURBO SPALANIE (Jola) TBC (Dorota)